Veelgestelde Vragen – FAQ’s

Een vraag? Een antwoord 🙂

Op deze pagina kan je een antwoord vinden op je vragen. Staat je vraag niet in het lijstje? Aarzel niet ons de vraag te stellen via ons contactformulier. Wij beantwoorden je vraag zo snel mogelijk!

Q?

Alle merken?

A.

Wij herstellen pc's en laptops van alle merken, ook al werd deze niet bij ons aangekocht.  Het spreekt voor zich dat wij in drukke periodes voorrang geven aan herstellingen van toestellen die bij ons werden aangekocht.

Q?

Altijd Windows 10?

A.

Standaard worden alle desktops en laptops geleverd met Windows 10.  Bij bepaalde toestellen (voornamelijk in het professionele segment) kan je nog kiezen voor een Windows 7-installatie.

Q?

Hebben jullie bepaalde artikelen op stock?

A.

Neen. Wij investeren niet in een magazijn met materiaal. Alle goederen komen rechtstreeks van de distributeur, zo ben je zeker dat je het recentste artikel koopt en niet iets wat wij je willen 'opsolferen' omdat het bij ons in stock staat.

Q?

Kosten van herstellingen?

A.

Wij krijgen vaak de vraag hoeveel een herstelling zal kosten.  Dat is - zonder goede diagnose - niet altijd eenvoudig te zeggen. Vandaar dat wij een forfaitaire kost aanrekenen van 25 EURO om een bestek op te maken.  Als je de herstelling laat uitvoeren wordt deze kost in mindering gebracht van het totaalbedrag.

Q?

Verkopen jullie ook occasie pc’s?

A.

Het kan gebeuren dat wij occasie pc's of laptops verkopen. Op occasiemateriaal krijg je van ons 3 maand garantie op werkuren (niet op wisselstukken).